Suntem adesea întrebați dacă produsele Ohvăz se găsesc în lanțul de magazine X. Dacă avem magazine în Cluj, Timișoara, sau Iași. Răspunsul este același: nu. Noi recomandăm să plasați o comandă pe Ohvaz.ro fiindcă:
- livrăm în toată țară;
- livrăm rapid, iar produsele ajung reci;
- te bucuri de toată gama de produse oferite de noi;
- produsele sunt cât se poate de proaspete.
Preferăm să lucrăm în online și cu câteva magazine Ohvăz partenere. Totuși, de ce nu intrăm în lanțurile foarte cunoscute sau în mai multe spații de tip HoReCa?
1. Din cauza termenului de valabilitate relativ mic.
Ovăzul și chia sunt produse bazate pe lapte vegetal (de migdale), iar ele nu conțin conservanți sau chimicale dubioase. În acest condiții, au un termen de valabilitate de 6 zile dacă sunt ținute în permanență la 2-4 grade. Pentru un produs natural, noi suntem încântați de acest termen, dar patronii magazinelor văd altfel lucrurile. E de înțeles – cu cât produsul este mai perisabil, cu atât sunt șanse mai mari să rămână cu marfă nevândută.
2. Nu au frigidere suficient de bune
O bună parte din parte din magazine folosesc vitrine frigorifice „deschise”, fără ușa, iar temperatura este adesea mult peste intervalul nostru de 2-4 grade. Iar cu cât produsul este mai în față, cu atât el este mai puțin rece. Asta poate cauza niște probleme de imagine foarte mari deoarece pe etichetă este afișat un termen de valabilitate, însă realitatea este alta.
3. Au termene de plată nerealiste (pentru noi)
În România, plata facturilor este un subiect neplăcut, dar ideea esențială este următoarea: puțini comercianți respectă termenul de plată menționat în contract. Întârzierile sunt, în medie, de 2-4 săptămâni. Este o perioada dificilă, înțelegem asta, dar lipsa de transparență este supărătoare.
Parteneri care nu mai răspund la telefon; parteneri care promit că au plătit, deși banii nu au intrat în cont și nici nu pot arată dovadă plății; parteneri care sunt, cumva, în vacanță și vor plăti când se întorc (?!); iar lista continuă.
Cât despre lanțurile mari: unele oferă termene de plata de 45-60 de zile. Pentru unele companii, este ok, pentru Ohvăz, nu. Nu avem linii de credit care ne permit să acceptăm asemenea termene de plată.
4. Vor prețuri infime
Așteptarea noastră este că orice partener să își adauge o marja de 30-50% față de prețul pe care îl oferim noi că producător. Din păcate, uneori, această marja nu este suficientă. Se dorește un profit mult mai mare, dar produsul trebuie, cumva, să fie ieftin pentru clientul final. Cum noi nu suntem o fabrică sau o companie care își face calculele în zeci de mii de unități, nu putem să ne vindem produsele la un preț derizoriu.
5. Stocul este limitat
Având în vedere toate motivele menționate anterior, alimentăm majoritatea magazinelor partenere cu un stoc redus de marfă. Tocmai de aceea chiar dacă un magazin are produse Ohvăz, cel mai probabil nu are gama completă. Poate găsești doar limonadă sau cateva clătite. Poate găsești doar 2-3 borcane de ovăz cu merișoare, iar tu voiai mai multe. E de înțeles – marfă e perisabilă, iar spațiul la raft este limitat.
Una peste alta, înțelegem de ce este convenabil să fim prezenți în toate lanțurile cunoscute: uneori nu ai timp să aștepți curierul, nu dorești să achiți taxa de transport (despre care poți citi aici cât de complicat ne este), vrei să cumperi în weekend sau poate seară.
Totuși, comanda online rămâne cea mai bună opțiune pentru a te bucură de produsele Ohvăz. Mulțumim pentru înțelegere și susținere!