Produsul a fost adaugat in cos

Chia cu Ananas și Caju Copt

100% 3 voturi

Încearcă chiar azi noul nostru sortiment de chia cu ciocolată, ananas și un topping crocant de caju!

16,00 lei/porție (300 grame)

Despre aroma

O combinație inedită de gusturi: ananasul proaspăt se îmbină perfect cu ciocolata, iar toppingul crocant de caju nu face decât să amplifice gustul unic al acestui sortiment!

  • termen de valabilitate de 6 zile (păstrat la +2...+4°C);
  • nu conține zahăr, coloranți, conservanți;
  • singurul lapte folosit este cel de migdale;
  • cantitate netă de 300 de grame si doar 465 de calorii;
  • livrare în toată țara;

Semințele de chia nu sunt tratate termic așa încât nu își piardă proprietățile. Ne preparăm singuri laptele de caju pentru că vrem sa asigurăm o calitate excelentă. Apoi amestecăm ingredientele și le lăsăm la rece peste noapte. În felul acesta bundinca de chia va avea o textura perfectă.

Produsul necesită refrigerare constantă. Dacă îl vei uită afară, vei plânge cu lacrimi de crocodil fiindcă se va strica în câteva ore. Nu adăugăm niciun fel de conservanți sau alte chimicale. Termenul de valabilitate este afișat pe etichetă; în condiții potrivite el va fi bun de consum timp de 6 zile.

Ananasul conține bromelină, o enizmă care ajută in procesul de digestie dar si vitamina C, un puternic antioxidant care ajuta la regenerarea celulară. Știai că: Durează între 2 și 3 ani ca un fructe de ananas să ajungă la maturitate?

Dacă face parte dintr-o dietă low-fat, caju are capacitatea de a reduce riscul bolilor cardiace. De altfel, având un procent semnificativ de fibre alimentare, nucile de caju facilitează tranzitul intestinal și au un rol important în scăderea colesterolului. Știai că: Caju este un copac veşnic verde care poate ajunge la 14 metri înălţime și poate supravieţui pentru mai mult de 30 de ani?

Chia - sursă excelentă de fibre

În 100 de grame de semințe de chia găsim 42 de grame de carbohidrați din care 34 de grame de fibre! Acestea reglează digestia și induc senzația de sațietate. Sursa.

Chia îți poate proteja inima

Semințele de chia sunt o sursă bogată de omega-3 sub formă de acid alfa linolenic (ALA). Acizii grași Omega-3 sunt cunoscuți pentru efectele lor antiinflamatorii, precum și pentru îmbunătățirea sănătății creierului și a inimii. Sursa.

Chia - bogată în proteine

În 100 de grame de semințe de chia găsim 17 grame de proteine, o valoare foarte ridicată comparativ cu alte surse non-animale. În plus, este o proteină completă, conținând toți cei 9 aminoacizi esențiali. Sursa.

Recenziile aromei

3 pozitive

0 negative

Recenzie fără comentariu!

20/05/2020

Anonim 20/05/2020

Recenzie fără comentariu!

19/05/2020

Andrei Pavel 19/05/2020

Recenzie fără comentariu!

16/05/2020

Andrei Pavel 16/05/2020

Valori Nutritionale

Semințe de Chia, Lapte de migdale (făcut la rece în laboratorul Ohvăz), Caju Copt, Ananas Confiat, Miere Românească, Topping de Ciocolată

Produsul are o cantitate netă de 300 grame.

Profil nutritional per 100g per cutie
calorii 155 465
kj 656 1,968
carbohidrati 0 0
grasimi 8 24
proteine 3 10
ml 0 0
acizi grasi saturati 2 5
zaharuri 9 29
fibre 6 18
sare 0 0