Produsul a fost adaugat in cos

Chia cu Banane, Stafide și Goji [Post]

91% 36 voturi

Banane pentru 'crunch', topping de căpșuni pentru aromă, stafide de Corint și goji pentru gust. E rețeta noastră favorită de chia și o recomandăm cu toată încrederea!

18 lei/porție (300 grame)

Despre aroma

O combinație dulce de fructe exotice, semințe de chia și lapte de migdale fără zahăr adăugat. Începe ziua cu acest mix gustos sau încearcă-l la birou pentru un boost de energie și bună dispoziție.
Termenul de valabilitate este de 7 zile daca produsele sunt tinute in conditii optime, conform etichetei.

Semințele de chia nu sunt tratat termic așa încât nu își piardă proprietățile. Ne preparam singuri laptele de migdale pentru că vrem sa asigurăm o calitate excelentă. Apoi amestecăm ingredientele și le lăsăm la rece peste noapte. În felul acesta bundinca de chia va avea o textura perfectă.

Produsul necesită refrigerare constantă. Dacă îl vei uită afară, vei plânge cu lacrimi de crocodil fiindcă se va strică în câteva ore. Nu adăugăm nici un fel de conservanți sau alte chimicale. Termenul de valabilitate este afișat pe eticheta; în condiții potrivite el va fi bun de consum timp de o săptămâna.

Bananele sunt printre cele mai iubite fructe din lume și sunt cultivate în peste 107 țări. Acest fruct este bogat în potasiu și fibre, vitamine, minerale și mulți alți nutrienți importanți. Bananele ajută digestia și înlătura poftă de dulce fiind perfecte într-o gustare.

Știai că: Numele științific al babanei este Musa Sapientum și înseamnă "fructul înțeleptului"?

Stafidele de Corint se cultivă în Sudul Greciei din struguri de culoare roșu închis, fără semințe. Stafidele sunt bogate în antioxidanți și polifenoli, au un conținut mare de fibre și proprietăți anitbacteriene.

Știai că: În secolul 19, în Grecia, stafidele se mai numeau și "aur negru"?

Chia - sursă excelentă de fibre

În 100 de grame de semințe de chia găsim 42 de grame de carbohidrați din care 34 de grame de fibre! Acestea reglează digestia și induc senzația de sațietate. Sursa.

Chia îți poate proteja inima

Semințele de chia sunt o sursă bogată de omega-3 sub formă de acid alfa linolenic (ALA). Acizii grași Omega-3 sunt cunoscuți pentru efectele lor antiinflamatorii, precum și pentru îmbunătățirea sănătății creierului și a inimii. Sursa.

Chia - bogată în proteine

În 100 de grame de semințe de chia găsim 17 grame de proteine, o valoare foarte ridicată comparativ cu alte surse non-animale. În plus, este o proteină completă, conținând toți cei 9 aminoacizi esențiali. Sursa.

Recenziile aromei

"Este foarte foarte gustoasa, in general incerc sa ma opresc la doar o portie, dar nu pot :) Si apreciez cat de bine ambalati mereu produsele."

Alex Vlad

33 pozitive

3 negative

Recenzie fără comentariu!

06/03/2020

Sorin Simoiu 06/03/2020

Recenzie fără comentariu!

25/02/2020

Ionut 25/02/2020

Recenzie fără comentariu!

20/02/2020

Anonim 20/02/2020

excelent

18/02/2020

Schiopu Irina 18/02/2020
Incarca mai multe recenzii

Valori Nutritionale

chia, lapte de migdale, banane confiate, stafide de Corint, goji, miere, topping de căpșuni, esentață de vanilie

Produsul are o cantitate netă de 300 grame.

Profil nutritional per 100g per cutie
calorii 140 422
kj 592 1,776
carbohidrati 19 57
grasimi 7 20
proteine 3 10
acizi grasi saturati 2 5
zaharuri 11 33
fibre 6 18
sare 0 0