Posted on

Ce facem cand apar probleme?

Calitatea unei firme se vede cand apar probleme. La Ohvaz avem o echipa mica de 12 persoane, dar ne straduim sa rezolvam fiecare situatie. Spre exemplu se mai intampla uneori sa avem problema asta: produsele fermenteaza inainte de termen.

Tu ca si client, normal ca esti suparat, ai platit bani munciti pentru produsele noastre si cand colo – produsele expira inainte de termenul afisat. Produsele Ohvaz nu contin conservanti sau chimicale de nici un fel si atunci suntem mai predispusi la probleme de genul acesta.

Cel mai frecvent se intampla ceva in timpul transportului: poate nu esti acasa si primesti comanda urmatoarea zi sau masina pur si simplu nu ajunge la timp. Sau produsele nu sunt bagate imediat la rece ori frigiderul ofera doar 7-8 grade. Pe partea cealalta si noi gresim: poate capacul a fost defect si nu am vidat borcanul corect. Sau n-am pus noi capacul bine. Poate nu am pus suficient agent de racire.

Sunt o multime de motive pentru care uneori produsele nu rezista cat ar trebui.In putine situatii cand se intampla asta, noi sunam clientul sa vedem ce s-a intamplat si oferim solutii. Ne asumam vina si acceptam sa fim certati fiindca omul a comandat de la Ohvaz, nu de la curier, nu de la producatorul de capace sau eu stiu ce. Deci mereu vom incerca sa il facem pe client fericit… sau mai bine zis – mai putin suparat.

Nu suntem perfecti, mai avem multe de rezolvat, dar asa mi se pare ca ne vom castiga clientii pe termen lung. Probleme… mereu vor fi. Borcanele se mai sparg, curierii mai intarzie, dar modul in care noi reactionam la ele… asta cred ca ne va defini ca brand.

Din fericire nu se intampla prea des, dar asta nu inseamna ca este ok. Toti cei 12 colegi lucreaza intens sa imbunatatim fiecare aspect, dar chiar si asa tot vor aparea probleme.Daca ti s-a intamplat cumva, fie recent, fie mai de mult sa ai o experienta neplacuta, te rog mult sa ne scrii pe live chat, pe mail, sa ne trimitic mesaj privat pe Facebook, Instagram sau TikTok cu numarul comenzii tale si revenim cu o solutie imediat dupa ce investigam situatia. Din mii de comenzi, invariabil cateva persoane vor fi dezamagite, dar ne vom stradui sa remediem. Multumim frumos pentru ajutor – doar asa putem sa devenim mai buni!

PS: concret am facut urmatoarele imbunatatiri in ultimele 6 luni:

  • rata de livrare in tara in sub 24 de ore a crescut de la 97% la 98%;
  • am inceput sa vidam borcanele de ovaz/chia, astfel au devenit mai putin perisabile;
  • avem un utilaj mai bun de preparare a laptelui de migdale si el ne ajuta sa ne miscam mai repede.

"Ne-am refacut site-ul. Daca aveti probleme tehnice, rog sa ne contactati"
Mergi către coș